3213

מסעדות כשרות מומלצות בהרצליה

המלצה מסעדת שף כשרה- הרברט סמואל

הרצליה פיתוח ידועה כאחד מאזורי המגורים היוקרתיים בארץ, אך גם כאזור בילויים, בתי מלון ומסעדות – מקום משכנה של המרינה וקניון ארנה. רבים מגיעים להרצליה כדי לאכול טוב, לחגוג, או לבלות במסעדה טובה עם אנשים אהובים ובצדק – הרצליה שוכנת על חוף הים התיכון, מאופיינת ברמה גבוהה של בתי עסק בתחום ההסעדה, המציעים את מיטב השירות והתוצרת.

 

החיבור הישיר לכביש החוף ותעשיית ההיי טק המשגשגת באזור התעשייה, הפך את הרצליה ואת קניון ארנה לאזור בילוי מועדף, המציע קשת רחבה של סגנונות, איכויות ורמות. בין המסעדות האיכותיות באזור, ניתן למצוא גם מסעדות כשרות מומלצות בהרצליה.

 

נושא הכשרות במסעדות, הפך למדובר ורגיש בקרב קהל יעד גדול – שפים המנהלים מסעדה כשרה, מתמודדים עם מגבלה, המחייבת אותם להפגין יצירתיות ומקצועיות, כשהם בוחרים לעשות שימוש בחומרי גלם נכונים ומשובחים. מסעדות כשרות רבות מוכיחות, שתפריט כשר יכול להיות משובח ומופלא כמו כל מטבח אחר ולפעמים אף יותר בנוסף לעונג החושי (ריח וטעם) מתלווה גם ההנאה של כיבוד המסורת.

 

קיימות לא מעט מסעדות בהרצליה, אך מסעדות מומלצות כשרות בהרצליה אין הרבה. מסעדת השף 'הרברט סמואל' היא מסעדה כשרה הממוקמת במלון ריץ- קרלטון, הרצליה במתחם המרינה. המסעדה הינה אחת המסעדות הכשרות הטובות בארץ אשר פוקד אותה קהל איכותי אם במסגרת פרטית ואם בדרך של קיום אירוע משפחתי או אירוע במקום העבודה (בדרך כלל של דרגי ניהול).

 

בחודש יולי 2019 זכתה המסעדה בפרס בינלאומי חשוב במיוחד: "מסעדת היוקרה הכשרה הטובה בעולם" Luxury Kosher Cuisine Global Winner בתחרות The 2019 World Luxury Spa and Restaurant Awards

התחרות נערכת אחת לשנה ובוחנת את המסעדות הכשרות הטובות והמובילות בעולם.

 

אוכל כשר- אתגר מקצועי ולא מגבלה.

שפים מוכרים ומוערכים רבים בארץ, מחזיקים בגאווה במסעדות עם תעודת כשרות ומספקים מענה איכותי לסועדים שומרי המסורת ומקפידי הכשרות. מאיר אדוני פתח את 'בלו סקי' ו'לומינה' במלון קרלטון בתל אביב, הראשונה חלבית כשרה והשנייה בשרית כשרה. גם איל שני פתח את 'מלכה' שלו בבית אסיה בתל אביב- מסעדת דגים ובשרית כשרה. כיום, יש מגמה של שפים ישראלים מובילים לפתוח מסעדות כשרות כחלק מאג'נדה מקצועית ואג'נדה שרותית- לענות על צורך של קהל יעד גדול מאוד במדינה. פתיחת המסעדות הכשרות מייצרת אמירה ברורה "אוכל כשר יכול להיות טעים, יכול להיות גורמה, ויצירתיות מנצחת מגבלות, מסעדות כשרות כאן כדי להישאר !"

 

מסעדה כשרה מומלצת בהרצליה

מסעדת "הרברט סמואל" ,מסעדת שף כשרה, מציעה חוויה קולינרית אקלקטית מושתת אלמנטים ים תיכוניים לצד מטבח פיוז'ן וחדשנות. המסעדה מציגה תפריט המתבסס על חומרי גלם מקומיים, טריים ומובחרים, שהעיקריים בהם: דגים מהים התיכון, בשר מעדרים ברמת הגולן, ירקות ושמן זית גלילי. בנוסף, תוכלו ליהנות מתפריט יין של מיטב יקבי הבוטיק הכשרים בארץ ובעולם.

 

השף מור כהן

המטבח במסעדה, תחת ניצוחו של השף מור כהן, מתאפיין בשימוש חכם של חומרי גלם איכותיים, מנות יצירתיות ותפריט יין עשיר ביינות בוטיק ישראלים נבחרים.

מור למד בלונדון בביה"ס הגבוה לבישול "קורדון בלו" והתמחה במטבח שגרירות צרפת ובמסעדת מלון הריץ בלונדון. לאחר עבודה עם יונתן רושפלד במסעדת ״יבנה מונטיפיורי״, מור קודם לתפקיד סו-שף במסעדת ״הרברט סמואל תל אביב״, בה עבד מור עד ליום בו קודם לתפקיד שף ראשי של מסעדת ״הרברט סמואל״ הרצליה.

 

מחפשים מסעדה כשרה מומלצת בהרצליה פיתוח, או בהרצליה במרינה, ליד מתחם קניון ארנה ?

"הרברט סמואל" – מוסד קולינרי, הנמצא בתוך מלון ריץ- קרלטון היוקרתי שבמתחם קניון ארנה במרינה של הרצליה, היא אחת מהמסעדות הכשרות הטובות בארץ. המקום מהווה אתר קולינרי לעלייה לרגל לזוגות, אירועי משפחות ואירועי חברה פרטיים.

צוות המסעדה ישמח לארח אתכם ולהעניק לכם בילוי שונה ואיכותי, המשלב תפריט יוצא דופן ומושקע, אווירה של חו"ל ונוף עוצר נשימה של הים התיכון במלוא תפארתו.

 

המקום מתאים לאירועים של עד 70-80 אורחים.

פתוח בימי ראשון עד חמישי משעה 18:30 ועד 23:00

להזמנות וקבלת כל המידע הנוסף ניתן להתקשר: 073-2037596

או לחצו כאן לפרטים נוספים

המסעדה סגורה זמנית נשוב לפעילות בקרוב