558

מקום לאירועים קטנים עד 50 איש בשרון

מחפשים מקומות לאירועים קטנים עד 50 איש שונים מהרגיל? מבקשים מקום לאירועים קטנים עד 50 איש בשרון איכותי וייחודי? כדאי שתזמינו מקום במסעדת השף הכשרה הרברט סמואל, השוכנת בפינת הלובי של מלון ריץ קרלטון שעל חוף ימה של הרצליה. המסעדה הייחודית צופה אל המרינה הקסומה ואל האופק הבלתי נגמר של הים התיכון. 

 

מקום עם אווירה ייחודית

בבחירת המסעדה שלנו לאירועים קטנים במרכז עד 50 איש תזכו במקום יוקרתי ומרשים, עם חלל מעוצב בקפידה הנראה במיטבו בכל שעות היום. החלל מעוצב בקו נקי, אלגנטי ומרגיע המשתלב נהדר עם נוף הים הקסום, המרגש ומעורר ההשראה שבחוץ, של מעגן יאכטות, טיילת יפה וים תכול עם שקיעות מרהיבות. בנוסף, המסעדה מאורגנת עם חללים פרטיים המספקים מענה איכותי ואינטימי לאירועים קטנים עד 50 איש. וכל זאת לצד שירות מקצועי, מוקפד ויעיל עם חוויה קולינארית טעימה במיוחד. 


חוויה קולינרית ים תיכונית אקלקטית 

הבחירה במסעדת השף הכשרה שלנו כמקום לאירועים קטנים עד 50 איש בשרון, תעניק למוזמנים חוויה קולינרית אקלקטית משובחת, עם טעמים עזים ובלתי נשכחים. החוויה מבוססת על מטבח ים תיכוני ומשלבת אלמנטים חדשניים של פיוז'אן. בנוסף המטבח משלב מתכונים ושיטות עבודה מסורתיות וקלאסיות, לצד שיטות עכשוויות מתקדמות, גישה המובילה לתפריט מגוון ומפתיע עם מנות קלאסיות לצד מנות מורכבות וייחודיות. 


כמו כן, תפריט המסעדה מבוסס על חומרי גלם מקומיים איכותיים הכוללים סוגים שונים של דגים, בשרים, שמן זית מקומי וירקות. לצד התפריט תיהנו ממבחר יינות עשיר ואיכותי, עם יינות כשרים של מיטב היקבים בארץ ובעולם. למשל תוכלו למצוא בתפריט את מנת הדגל המפורסמת שלנו של סלט עגבניות ייחודי, לצד סשימי טונה עם סלק אדום, ניוקי עם תפוחי אדמה, כמהין, אפונה וערמונים, או מנת דג לברק שלם הצלוי עם עגבניות וכורכום. כמו כן יש לנו במסעדה שפע של מנות בשריות מעולות, לרבות צלעות טלה, אנטריקוט ופילה. 


מאחורי המנות במסעדה עומד השף המוערך אביאל סנדרוסי, בעל ניסיון בינלאומי עשיר המביע אהבה מיוחדת לתוצרת מקומית איכותית. השף ביחד עם צוות המטבח והמסעדה פועלים מתוך מטבח פתוח היוצר אינטראקציה ייחודית מול הלקוחות ואף מתאים תפריטים של אוכל ויין לאופי האירוע והאורחים. 


מקום מושלם לאירועים קטנים שונים 

המסעדה שלנו שבמרינה בהרצליה מתאימה למגוון סוגי אירועים קטנים בשרון, הכוללים למשל: 

  • חגיגות יום הולדת עשור – יום הולדת עשור הינו אירוע מיוחד, אותו תוכלו לחגוג אצלנו לצד בני משפחה וחברים טובים, עם אוכל ויין טוב, באווירה נעימה ואינטימית. 
  • אירוע משפחתי – המסעדה שלנו מתאימה למעשה לכל סוג של אירוע משפחתי בין אם מדובר בחגיגת יום הולדת, ציון אירוע מיוחד, יום האם, יום נישואין, חגיגת אירוסין ועוד. 
  • אירוע חברה – אם אתם רוצים לפנק את צוות העובדים שלכם בארוחה מעולה, עם אירוע מהנה ומגבש שישבור את שגרת סביבת העבודה, המסעדה שלנו תספק מענה מושלם עם הרבה אוכל טוב ויינות משובחים. 
  • אירוע לחברים – המסעדה שלנו גם מספקת מענה מושלם למי שרוצה לחגוג ביחד עם חברים ולציין תאריכים ואירועים מיוחדים. 
  • קבוצות מאורגנות – המסעדה שלנו גם מעולה לאירועים של קבוצות מאורגנות, המחפשות מקום איכותי. קבוצה זו יכולה להיות אורחת באחד מבתי המלון בסביבה ואפשר לשלב את הארוחה עם טיול באזור. 
  • אירוע עסקי – המסעדה מתאימה גם לאירועים עסקיים חשובים, למשל כאשר רוצים להרשים קבוצה של משקיעים מחו"ל עם אוכל גורמה מקומי ומודרני. 


הזמנת מקום לאירועים קטנים 

להזמנת מקום לאירוע קטן בשרון עד 50 איש ולקבלת עוד מידע בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מסעדת הרבט סמואל שליד מרינת הרצליה בטלפון 073-2037596.


המסעדה סגורה זמנית נשוב לפעילות בקרוב